.

.
<<Η ευτυχία δεν είναι παραμύθι των δυστυχισμένων. Περπατάτε...>>

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ: Επέστρεψαν τα χαράτσια της ΔΕΗ

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Επέστρεψαν τα χαράτσια της ΔΕΗ
Από τη χτεσινή κινητοποίηση στο Περιστέρι
«Περιμένω τη σύνταξή μου εδώ κι ενάμιση χρόνο και δε μου δίνουν ούτε ένα έναντι για να ζήσω. Αν δεν είχα τα αδέρφια μου αυτή τη στιγμή δεν ξέρω τι θα έκανα. Οχι το χαράτσι της ΔΕΗ δεν μπορώ να πληρώσω αλλά ούτε το τηλέφωνο, τα φάρμακα της γυναίκας μου που είναι άρρωστη, τις καθημερινές υποχρεώσεις». Αυτά είναι τα λόγια του Βαγγέλη Διπλαράκου, ο οποίος βρέθηκε στο υποκατάστημα της ΔΕΗ Περιστερίου, στη συγκέντρωση που πραγματοποίησε χθες το πρωί η Λαϊκή Επιτροπή Περιστερίου στο τοπικό κατάστημα της ΔΕΗ.
Ο Γιάννης Κατεβάτης είναι άνεργος παραπάνω από έναν χρόνο: «Είμαι χημικός μηχανικός στο επάγγελμα και ζούμε τα δύο μας παιδιά, εγώ και η γυναίκα μου αποκλειστικά από το μισθό της. Το χαράτσι μαζί με το ρεύμα ήρθε 1.300 ευρώ και τώρα ήρθε και η δεύτερη δόση. Τα φέρνουμε πολύ δύσκολα πέρα». Ο Γιάννης Ανδρέου 23 ετών, ηλεκτρολόγος μηχανικός στο επάγγελμα και άνεργος λέει: «Συντηρούμαι ευτυχώς με τη βοήθεια της οικογένειάς μου, ωστόσο είμαι παραπάνω από έναν χρόνο άνεργος και για εμάς τη νέα γενιά όλο αυτό εξελίσσεται σε μάστιγα. Η οικογένειά μου δεν πλήρωσε την πρώτη δόση και δε σκοπεύει να πληρώσει και τις επόμενες».
Μέλη της Λαϊκής Επιτροπής, σωματεία και φορείς, παρέδωσαν στην υπεύθυνη στο πρωτόκολλο τις υπεύθυνες δηλώσεις που έχουν συγκεντρωθεί και με τις οποίες δηλώνεται ότι μέσω των ΑΤΜ πλήρωσαν το ηλεκτρικό ρεύμα, τα δημοτικά τέλη και την ΕΡΤ, όχι όμως το χαράτσι της ΔΕΗ. Στη συνέχεια, αντιπροσωπεία της Επιτροπής επισκέφθηκε τους εργαζόμενους στο ALTER, όπου εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους στον αγώνα τους.
  • Προχτές, έγινε κινητοποίηση στα Γιάννενα από το Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων στην ΔΕΗ. Συγκεντρώθηκαν και παραδόθηκαν στην διοίκηση της ΔΕΗ δεκάδες λογαριασμοί από εργατικές λαϊκές οικογένειες που αδυνατούν και δεν μπορούν να πληρώσουν τα χαράτσια για τα σπίτια τους, που συνειδητά αποφασίζουν να μην πληρώσουν για τα χρέη της πλουτοκρατίας.
ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΓΕΝΑΡΗ 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου